Aku dah ade Blue Bird .. Korang ada tak ?

2 hari lepas aku godek-godek Twitter same Mai

Mai kate "mai slalu on blue bird ni. senang n mudah. dia tak mcm fakbuk ni. mudah berkomunikasi"
p/s : Jangan marah yea Mai ! Akak letak kate2 peransang Mai kat sini .. hehe

Aku tergoda dengan kata-kata Mai , oleh itu aku pun sign up kat Twitter .


Hari nie aku dah ada Twitter dan dah pandai bertweet , aku suka sangat !

Aku check email semalam , ada email dari YouthSay . Dah lame aku tak buka website nie .
Aku buka website YouthSay dan godek-godek kat dalam . Godek punya godek , aku tengok banyak kempen dalam nie . Aku pun try laa tweet tweet dekat Twitter . Alhamdulillah , dah ramai yang klik .

Berguna juga Twitter nie kan ? Aku berpuas hati dengan godaan mu Mai .

Terima kasih daun keladi
Lain kali wat laa lagi !

Aku terjumpa tutorial pasal Twitter . Sape-sape yang rase dye newbie dalam Twitter
macam aku atau nak tambah ilmu pasal Twitter , boleh visit website nie zulseffort

Selepas nie nak try buat ChurpChurp macam Kak Yanmie . Sape boleh ajarkan ?

3 pemimpi:

  1. jom bebel2 kt twitter.. hahaha..

    ReplyDelete
  2. nampaknye bunbun yg xde twitter ni kolot lagilahh. hahahakkk

    ReplyDelete
  3. bukaklah acc kat twitter bun bun ^^

    kite blh gosip-gosip .. wakakaka

    ReplyDelete

Terima kasih kerana memberikan saya satu mesej mimpi (n____n)