My Sweetheart Smells Like Sensitive

Tak ada buah hati , kekasih hati , isi hati =.= . Tapi tajuk Project Alpha kali ini ialah Kekasih Hati Berbau Sensitif ? Hahaha . Berbau sensitif sebab menggunakan Adidas Action 3 Sensitive . Kalau aku ada kekasih , aku nak suruh dia pakai Adidas Action 3 Sensitive kerana aku suka bau Aloe Vera dan bau nie juga tidak menyakitkan kepala aku . Sedap jea kan paksa-paksa orang nie ? =p

Adidas Action 3 Sensitive ini ada 24 jam perlindungan , jadi anda akan terasa segar sepanjang hari . Pada sesiapa yang mempunyai kulit yang sensitif boleh laa pakai deodorant nie kerana ia sesuai untuk kulit sensitif dan kulit anda tidak akan menjadi gatal dan kemerahan . Anda juga tidak perlu risau terhadap baju anda kerana deodorant nie ada anti-whitening . Tahap pengeringan dekat ketiak pun tinggi dan 0% alcohol . Tak perlu laa tukar-tukar baju untuk sembahyang !
Adidas Action 3 ada pelbagai jenis , antaranya Fresh, Pure, Control dan lain-lain. Untuk perempuan pun ada banyak jenis deodorant juga . Nak tau lebih lanjut sila layari http://www.adidas.com/my/action3/

Layan video Project Alpha Season II Episod 40 - 42







Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

2 pemimpi:

  1. kreeatip kreatip! nnt dpt 20 hinggit bleh aa banje..hee.. :D

    ReplyDelete
  2. @Mr PenyuBiru

    aiyoo uncle ! ape nie banje2 ?
    org nak simpan duit wat belajar laa .. uncle laa banje org .. hehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana memberikan saya satu mesej mimpi (n____n)