Wednesday, May 19, 2010

, , , ,

Shah Jihan di Slot Akasia TV3


Tuan Haris : Pari-pari apa nie pakai kain batik ?

Pari-pari : Teman nak pakai kain batik ke .. teman nak pakai kain songket ke .. ikut suka teman laa

Aku : Ha ha ha ha ..

Sinopsis Syah Jihan

Mengisahkan seorang wartawan penyiasatan, Jihan yang menyamar sebagai dua individu yang berbeza hanya untuk mencungkil rahsia dari Tuan Haris yang disyaki bertanggungjawab ke atas kematian ayahnya. Namun di lema melanda apabila dua wanita muncul dalam hidupnya dan membawa bibit-bibit percintaan sepanjang penyamarannya. Dapatkan beliau memberkas Tuan Haris yang jahat? Lakonan Fauziah Ghous, Kamal Adli, Rizman Khuzaimi, Fiza Elite, Kartina Ayob

Sumber : Kak Yan

Terlepas episod 1 ? Anda boleh menonton secara online di drama melayu dan drama sensasi

Lirik Lagu Tema Shah Jihan - Pergilah Ayu (The Fabulous Cats)

Kosong hidupku tanpa mu
Cermin ku membayangkan bayanganmu
Pameran kaseh ku layu
Tiada dirimu tiada untukku

Tinggalkanku dalam anganku
Sakitku mencintaimu
Deritaku merinduimu
Lemah hati menginginkanmu

Kau hilang terus kau menyepi
Tawaku bila ku ketahui
Berita kau sudah berpunya
Hancur hatiku
Berkeping-keping jadinya

Hilangku bukan kerana cinta
Hilangku bukan untuk menyeksa
Bagiku semua tiada berharga
Biarku telan semua derita

Pergilah kau pergi dariku
Biarkan ku jalani hidup tanpamu
Tiada cinta dan kasehmu
Meski hati merelai

Mati hariku di kotak sepi
Di situ kau mula mahu mengenalinya
Langkahku songsang mula ku sedari
Semula ku hias kau jauh dah pergi

Putus komunikasi kau elakkan diri
Ku mencari jalan kembali kau mahu terus pergi
Ku ingatkan kau memori kau tutupkan telinga
Nyata tiada kita nyata tiada jalan penyambungnya

Ya Allah maha pemurah dan maha pencipta
Terima kasih atas pertemuan antara aku dan dia
Jika nyata bukan dia pemilik tulang rusukku
Kikiskanlah pesonanya dari kedua mata

Dengan kelebihan dan kekurangan yang ada
Bahagiakanlah mereka ku doakannya
PadaMu ku pohon sucikan hatiku
Sehinga dapat melaksana kehendak dan rencanaMu
Amin

Chorus
Pergilah pergilah ayu
Jangan kau
Hiraukan tentang diriku
Pergi kau pergi kau ayu
Ku anggapkan ini satu tragedi

Kau hapuskan semua yang kita bina
Kau hancurkan harapan ku
Untuk hidup bahagia bersamamu

Berkali kau bersumpah untuk berubah
Tapi janji kosongmu
Tak sudah sudah
Entah sampai bila
Kau lepaskan saja aku

Ulang Chorus

Pergilah kau pergi dariku
Biarkan ku jalani hidup tanpamu
Tiada cinta dan kasehmu
Meski hati merelai

Sumber : www.1liriklagu.com


Share:

8 comments:

  1. smlm tengok mmg kelakar tang pari2 tu..ehehe :)

    ReplyDelete
  2. lucu gile intro ceta neee smlm...hihi..gelak gile aku!

    ReplyDelete
  3. @yanmie

    haha .. mmg kelakar !

    mana ada pari2 pakai kain batik =p

    ReplyDelete
  4. mai baru layan cerita ni td. hehehe xD

    ReplyDelete
  5. @maisyara Pot! Pot!

    bestkan mai ?
    tp si aisyah tuu x comel laa wat rambut helmet .. kuikui

    ReplyDelete
  6. alamak, baru tgk smlm... tak nampak pon pari2... huhu... *tersesat kat sini plak...

    ReplyDelete
  7. @zul

    pari-pari dah x ada .. dia pergi balik kat negara dia dah =p

    ReplyDelete

Terima kasih kerana memberikan saya satu mesej mimpi (n____n)