Best Bits of Project Alpha Season 2

Selamat tinggal Project Alpha Season 2 ! Selamat tinggal duit free ! Hahaha . Sedihnya bila Project Alpha dah nak habis sebab aku baru berjinak-jinak dengan Project Alpha . Walaupun lambat tahu pasal Project Alpha tapi earning dah bertambah . Project Alpha ni memperkenalkan blogger yang ada kat Malaysia ni. Project Alpha Season 2 nie memperkenalkan 7 blogger iaitu KY, Ringo, Niki Cheong, ShaolinTiger, NinieAhmad, Azwan Ali dan Joe Lee. Maklumat lanjut boleh tengok kat sini . Sambil menulis entri , kita juga boleh duit free . Sekarang sapa lagi nak bagi duit free aku ? Tak ada orang dah tapi tak apa next time mungkin ada lagi . Pada sapa-sapa yang belum layan video Project Alpha boleh tengok kat Youtube . Memang best !

Topik terakhir ialah tell us your favourite moments from this season ? Best moment aku dalam Project Alpha ni mesti laa dapat tengok top blogger beraksi dalam Project Alpha nie . Pergi luar negara , makan-makan , buat cabaran dan macam-macam lagi . Bila laa aku dapat pergi luar negara ? Teringin tau T___T . Dapat layan Azwan Ali live dekat Youtube pun seronok . Sebab aku sakit perut gelak dengar jawapan dari Azwan Ali bila Redmummy tanya dia . Hahaha . Seronok sangat dengar mulut laser dia ! . Pedas tol .. hehehe . Amboi amboi amboi ada aku kisah ?? Jojo dan Redmummy , tanyalah soalan pedas-pedas lagi kat Azwan Ali . Mesti selamba jea dia jawab . Tengok video masa Cheesie kene pegang ular pun seronok sebab suka tengok reaksi dia . Kuat Cheesie jerit tau ! Nak tengok klik sini . Best ke pegang ular nie ? ( Aku nak try pegang kalau berani ? err ..)

Jom layan video Project Alpha episod yang terakhir.









Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS

0 pemimpi:

Post a Comment

Terima kasih kerana memberikan saya satu mesej mimpi (n____n)