Oh ! My Lady di 8TV

Drama terbaru Oh My Lady ! yang menggantikan drama Style dah masuk episod ke 4 . Drama nie bolehlah tahan walaupun heroin tua dari hero . Hehehe . Ada budak comel yang berlakon dalam drama nie , comel sangat-sangat sampai rasa nak cubit pipi dia !

Heroin bersama budak comel !

Oh ! My Lady di 8TV (2010)


Sinopsis Oh My Lady !

A spunky 30-year-old housewife, Yoon Gae Hwa (Chae Rim), takes on the job of house cleaner to prickly top star Sung Min Woo (Choi Si Won) in order to earn enough money to regain custody of her child from her ex-husband. Romantic hijinks and hilarity ensues when they find themselves in an awkward living situation as Min Woo pays Gae Hwa to take care of his illegitimate daughter, Ye Eun.

Pelakon-pelakon Oh My Lady !


 Ahli kumpulan Super Junior


Pernah menjadi heroin korean drama All About Eve 


6 pemimpi:

Terima kasih kerana memberikan saya satu mesej mimpi (n____n)