Monday, December 27, 2010

Perlawanan Akhir Pertama Piala AFF Suzuki 2010

Aku tak tengok pon Malaysia lawan Indonesia 3 - 0 semalam . Korang boleh kata aku rugi tapi aku tak kisah sebab aku letih sangat semalam . Dari pagi sampai ke petang duk kat rumah saudara kat Kuantan hadiri majlis perkahwinan .

Pagi nie baru sempat baca berita keputusan perlawanan Piala AFF Suzuki 2010 . Tahniah yea Malaysia ! (n____n) . Berita-berita pasal perlawanan oleh blogger sekalian hebat-hebat belaka . Trafik mesti naik kan ?


Semasa perlawanan ada yang sanggup tengok depan tandas . Peminat tegar bola sungguh laa dorang nie ! Dengar cerita ada orang suluh laser kat Bukit Jalil , betul ke ? Harap-harap tak lah yea sebab Amar kata gambar sinar laser itu palsu . Keputusan Perlawanan Akhir Piala Suzuki Pusingan Pertama AFF Malaysia VS Indonesia boleh baca kat blog Hariz . Kak Jie pulak buat ulasan perlawanan . Selepas perlawanan pula berlaku perang twitter antara Malaysia dan Indonesia . Jangan dilayan sangat dorang tuu , buat biasa-biasa jea tapi jangan riak pulak tak baik T____T .

Share:

9 comments:

  1. seblm perlawanan pun kak jie dah buat ulasan....aishh..kena sms dgn cik abang..mahal pula tu sms dia..satu rm 0.50.

    kebetulan internet kat sana down dah seminggu

    t/kasih backlink

    ReplyDelete
  2. seb baik zqah tak tengok sebab kalu tengok tentu kena pancaran laser gak nnt.hihi

    ReplyDelete
  3. @Kujie

    yea ke ? baguslaa kak jie nie =)
    duk jauh kak jie , mahal laa smsnya .. hik hik .. sama ^^

    ReplyDelete
  4. Masih ada lagi satu perlawanan.. Harap malaysia mampu mempertingkatkan corak permainan :) dan tidaklah berlaku perkara tidak diingini di sana..

    Thanks atas backlink tuh zzqah :)

    ReplyDelete
  5. dear mimpi si bunga,
    terima kasih utk back link ini ye! =)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana memberikan saya satu mesej mimpi (n____n)