Wednesday, February 16, 2011

Main Sembunyi-sembunyi


Nampak tak ? Tak nampak ? Sila tengok gambar kat bawah nie .


Nampak kan samar-samar benda kuning tuu . Itulah abang K aka pili bomba kuning . Dia main sembunyi-sembunyi . Kalau berlaku kebakaran berhampiran , konfem tak nampak sebab terlalu selindung . Tengah sibuk-sibuk nak pergi cari tempat kebakaran , mana sempat nak cari pili bomba di sebalik semak kan ?


Abang K nie saya ambil gambar dia di Jalan Pinang sebelum masuk ke jalan rumah saya . Gambar nie diambil pada hari yang sama dengan pili bomba nie iaitu pada 3/2/2010 pada pukul 6.46 petang . Sebenarnya saya baru tahu pili bomba nie ada kat situ . Selama nie tak tahu pon , ini pon adik lelaki saya yang beritahu . Tak caknanya saya selama nie .

Share:

6 comments:

  1. oh!!misterinya pili bomba ituu... =.=

    ReplyDelete
  2. hahahahahaha!sumpah, kalau zqah xbgtau ade pili tu mmg xperasan pun hokey

    ReplyDelete
  3. @lizz

    yea ke ? berjaya laa zqah ambil gambar macam gitu ..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana memberikan saya satu mesej mimpi (n____n)