Acer Aspire One Percuma Untuk Anda Semua

Blog Denaihati telah mengadakan contest "Hidup Untuk Memberi" . Contest ini hanya terbuka kepada semua blog yang ada . Forum, komuniti dan website tidak layak , haraf maaf . Contest ini sangat mudah kerana hanya ada 3 syarat sahaja yang dikenakan kepada blog yang berminat dengan Acer Aspire One


Syarat-syaratnya adalah

1. Mendaftar untuk menjadi peserta dengan membuat entri bebas tentang contest dan tinggalkan komen penyertaan diruang komen, link penyertaan di CommentLuv dan jangan lupa masukkan ayat saya tahu contest Hidup Untuk Memberi dari blog : contoh saya tahu contest “Hidup Untuk Memberi” dari blog MimpiSiBunga. (tengah cari sponsor untuk hadiah entri terbaik)

2. Follow @ http://twitter.com/denaihati

3. Follow @ http://facebook.com/denaihati

Contest ini terbahagi kepada 2 iaitu referrar terbanyak dan pengomen terbanyak

Bagi referrar terbanyak, anda hanya perlu tarik pembaca-pembaca di blog anda untuk datang ke blog Denaihati . Cara untuk menjadi TOP REFERRER adalah bebas seperti meletakkan keyword di dalam entri, meletekkan banner Denaihati di sidebar dan sebagainya. Ikutlah kreativiti anda sendiri.

Bagi pengomen terbanyak pula, korang hanya perlu komen di entri-entri beliau yang telah dipublishkan sepanjang tahun 2010 di blog beliau. Komen yang dikira hanyalah yang melebihi 7 perkataan .Ini bermakna anda hendaklah mengomen secara ikhlas dan tidak melakukan spammer .

Tarikh tutup contest ialah pada jam 11.59 pm, 31/12/2010 dan pemenang akan diumumkan 2 minggu selepas tarikh tamat contest.

BLOG yang rajin mempromosi contest “DenaiHati” akan mendapat hadiah RM20 untuk setiap referral. Lebih banyak referralnya maka lebih besar hadiahnya.

Saya tahu contest "Hidup Untuk Memberi" dari blog Dahlia

Kalau anda join contest ini, jangan lupa your referrer MimpiSiBunga.
Terima kasih !



4 pemimpi:

Terima kasih kerana memberikan saya satu mesej mimpi (n____n)