Wednesday, August 18, 2010

Drama Ular Emas Di Slot Lagenda TV3

Share it Please

Drama Duyung Aridinatha dah habis minggu lepas . Kelmarin ada drama terbaru bertajuk Ular Emas . Tengok sekejap jea drama nie kelmarin , nampak macam best tapi bab ular emas ku tak nampak lagi ular hitam ada laa . Hehehe .

Sinopsis Drama Ular Emas 

Cerita ini mengisahkan tentang Raudhah, seorang isteri yang patuh dan setia. Seorang wanita yang amat lurus dan tulus ikhlas hatinya serta sentiasa redha dengan apa saja bentuk rintangan dan dugaan yang datang dalam kehidupannya. Di atas kelurusan dan kepatuhannya itu, dia sentiasa mengamalkan pesanan arwah ibunya supaya sentiasa mendahulukan setiap pekerjaan dengan membaca “Bismillaahir rahmaanir rahiim”. Oleh kerana amalan itu telah sebati dengan dirinya sejak kecil, maka kalimat itu tidak pernah lekang dari bibirnya sehingga ke hari ini.

Sumber : TV9 

Pelakon Ular Emas 

- Haryati Hamzah ( Yatt ) sebagai Raudhah
- Erry Putra sebagai Fauzi
- Lisdawati sebagai Mona
- Azza Elite





8 comments:

  1. best kewww?tengok gazet cm best tapi tak smpt la nak tengok lg

    ReplyDelete
  2. yatt ke tu? tak percaya. memang nampak lain betul tak kenal terus

    ReplyDelete
  3. crita ni best...cayala kat abg..heh3..ular emas xmuncul lg..yg skang ular itam..ular jht..bla la nk muncul ni..heh3..

    ReplyDelete
  4. br jer layan crita nie.....
    mcm x percy yg berlakon sbg Raudhah tu Yatt,,, nmpk lembut^_^

    ReplyDelete
  5. Ambil nilai yg baik:
    1.Mulai dgn bismillah.
    2.taat setia pd suami.
    3.Beri nilai dlm hidup di sisi Allah.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana memberikan saya satu mesej mimpi (n____n)