Kegembiraan Jelas Terpancar

Trgtourism.blogspot.com

Sapa tak gembira kalau selepas penat lelah menyiapkan satu blog , akhirnya membawa ganjaran yang lumayan ! Ceritanya bermula apabila ummiku melihat banner pertandingan blog Terengganu di bandar . Berita itu disampaikan kepadaku kerana ummiku tahu ku sudah mempunyai blog . Mesti pandai juga buat blog untuk pertandingan blog Terengganukan ?


Mula-mulakan aku rasa malas sangat-sangat nak masuk sebabnya malas nak handle 2 blog . Masa tuu juga blog mimpi tengah ada B. E , jadi nak beri tumpuan ke blog mimpi jea . Tapi bila fikir-fikir balikkan , rugi pulak tak masuk sebab hadiah tersangatlah lumayan kerana ia berjumlah RM 70 000 . Akhirnya aku pon masuk untuk kategori sekolah . Senang sikit sebab aku pon lepasan STPM dan kalau masuk kategori terbuka memang ramai orang .


Bila dah siap daftar , buat layout yang sangat meletih , buat entri , upload gambar .. akhirnya terpilih juga ke peringkat akhir . Betapa gembiranya hati ini sehinggalah kelmarin ada email masuk yang mengatakan dijemput ke Majlis Penyampaian Hadiah . Lagilah muka nie tersenyum lebar (n______n) . Nak visit blog Keindahan Terengganu , ini linknya http://the-beauty-of-terengganu.blogspot.com/


p/s : Alhamdulilah ! Thanks to Allah =)


8 pemimpi:

  1. dapat hadiah tempat ke berapa ni zqah...

    ReplyDelete
  2. @Cikmin

    x tahu laa kak min , kat majlis 6t baru mrk umumkan .. berdebar rasanya =)

    ReplyDelete
  3. wah, congratulations! nanti snap gambar ambik hadiah bebanyak yer

    ReplyDelete
  4. wahhh congratulations! tidak kira menang tempat keberapa but u know u've put in a huge effort and ure a winner.. :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana memberikan saya satu mesej mimpi (n____n)