My Raya Moments

Eyriqazz ada membuat contest sempena raya hari itu . Contest 3 In 1 yang bernama My Raya Moments . Hadiahnya tersangatlah lumayan yang berjumlah RM1200 . Nak join klik sini My Raya Moments Contest. Tarikh tutupnya ialah 31 Oktober 2010 . Sempat lagi nie , korang join tau !


Gambar nie masa saya darjah 1 . Kenangan raya yang sentiasa terpahat di sanubari . Rindunya pada zaman nie , rasa nak kembali semula pada zaman nie . Zaman kecil merupakan zaman raya yang terindah buat saya . Kenapa yang terindah ? Sebab masa walid ada dulu , saya boleh cium tangan dan pipi walid pada pagi raya . Sekarang bila walid dah tiada , berasa sayu jea bila pagi raya . Nak-nak bila menziarah kubur walid =(


Ini gambar hari raya tahun nie . Saya sedang bersalaman dengan ummi . Sekarang ummilah tempat saya bersuka duka dalam menempuh kehidupan semasa meningkat remaja . Rindu nak cium semula tangan dan pipi walid semula !

My Raya Moments Contest adalah anjuran bersama MySuperkids , Viruspadu, LittleKidsPhotography,  Fitrihadi dan Special Additional Sponsor by Redmummy.Com (RM150)  
and Denaihati (RM200)

8 pemimpi:

  1. good luck ya. kena bodek² skit tuan juri baru ada chance menang.hehe

    ReplyDelete
  2. @Mr PenyuBiru

    thanx .. tak reti nak bodek laa .. hehe

    ReplyDelete
  3. Salam,thanks join contest..dah uploadkan di FB juga...

    jika ada kelapangan, jgn lupa vote 4 me : http://www.eyriqazz.com/2010/10/vote-eyriqazz-for-myselangorstory-entry.html

    ReplyDelete
  4. sedey bace.. wuwu.. neway goodluck yaaa!

    ReplyDelete
  5. @aliesha kirana

    kenangan yg terindah .. huhu .. thanx ! =)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana memberikan saya satu mesej mimpi (n____n)