Sunday, December 5, 2010

, ,

My First Award Dari Dapur Tanpa Sempadan


Macam tak percaya jea bila blog Zqah dapat Award dari abang Mat Gebu . Zqah rasa tak pernah pon meninggalkan komen kat blog Abang Mat . Al-maklumlah silent reader .. hehehe . Abang Mat Gebu memang popular dalam dunia blog sebab Abang Mat suka memasak dengan cantik sekali . Maksudnya kalau tengok gambar tuu , dah terliur jadinya =) . Kalau sesiapa tak pernah berkunjung ke blog Abang Mat , sila klik Dapur Tanpa Sempadan .


Apakah pandangan anda terhadap blog yang tag blog anda untuk terima award ini?...
  • Pada pandangan Zqah , blog abang Mat memang disukai ramai . Zqah pun suka kalau hari-hari tengok masakan yang menyelerakan yang dihidang dengan pinggan mangkuk antik . Suka sangat ! Hari-hari memang wajib buka blog abang Mat =)
Kenangan manis dalam hidup anda...
  • Allah memberikan Zqah kesihatan yang terbaik setelah sakit bertahun-tahun , itu cukup membuatkan ia kenangan manis Zqah walaupun rezeki berblog juga merupakan kenangan manis Zqah .. hehehe
Kenangan pahit dalam hidup anda...
  • Tak ada lah pahit sangat , kelat-kelat pahit jea sebenarnya sebab ia menandakan Allah masih sayangkan kita ..
Adakah anda puas hati dengan kehidupan anda sekarang ini?...
  • Semua manusia memang tak pernah puas hati dengan kehidupan termasuklah Zqah . Tapi dengan kehidupan sekarang , Zqah dah cukup barsyukur dan berbahagia dengan keluarga tersayang
Nyatakan 3 impian anda yang belum tercapai...
  • Nak bahagiakan Ummi yang tercinta
  • Ingin belajar tentang bakeri dengan lebih mendalam 
  • Rahsia .. shhh
Tag 5 orang untuk award ini !
p/s : Gembira sebab dapat first award (n____n) !



Share:

8 comments:

  1. ohhhhhh lihatlah dunia!!!musim tag kembali..uhuks..makasih ye zqah kerana sudi bagi award berupa tag pada kakmin... :)

    ReplyDelete
  2. hype zqah aka org ganu :P.. hehe.. ingat sy ag ? congret .. cntik la award 2..

    ReplyDelete
  3. yg ketiga tu rahsia? nak kawin la tu.hehe

    ReplyDelete
  4. @Mr PenyuBiru

    x jugak tapi mmg impian semua orang kan ? =p

    ReplyDelete

Terima kasih kerana memberikan saya satu mesej mimpi (n____n)