Tuesday, February 22, 2011

Kembar Tapi Tak Sama


Ini merupakan penyertaan kali ketiga saya dalam kontest Cabaran Foto Pili Bomba Ondscene . Nak tengok penyertaan pertama dan kedua ? Klik link ini Malu Tapi Mahu dan Main Sembunyi-sembunyi . Kali nie pulak tajuk entri ialah kembar tapi tak sama  . Sebab pili bomba ada dua tapi kedua-duanya tak sama . Tengok gambar kat atas nie . Kedua-dua pili bomba tuu  sama tak ? Tak samakan ..


Sebenarnya pili bomba nie ada rosak dan ada yang okey . Pili bomba yang tercabut hosnya dan berpalang merah tuu yang rosak dan yang masih ada hos merahnya tuu ialah yang boleh digunakan . Saya tertanya-tanya kenapa pili bomba yang rosak tidak dicabut saja ? Tak menganggu kerja-kerja memadam api bila berlaku kebakaran ke ..


Pili bomba aka Abang K nie dijumpai di depan Warung Nasi Lemak Mak Ani di Kemaman . Warung nie amat terkenal sekali dengan kesedapan Nasi Lemak dan Mee Hoon Supnya . Kalau nak rasa marilah Kemaman . Hehehe . Saya mengambil gambar Abang K nie pada pukul 4.52 petang pada 7/2/2011 . Kalau anda nak masuk cabaran nie , sila klik link di atas dan cari pili bomba dengan segera sebelum tamat cabaran pada 31 Mac 2011 .

Share:

8 comments:

  1. aku pun heran kenapa diorang tak cabut pili yg lama tu.. buat semak je..

    ReplyDelete
  2. gud luck gud luckkkk..:)

    jemput ke rumah,
    http://laydie-dda.blogspot.com

    keep in touch ye♥♥

    ReplyDelete
  3. aku pun heran kenapa mat gian tak rembat pili yg rosak tu.hehe

    warung nasi lemak mak ani? best? ce citer ce citer.. :D

    ReplyDelete
  4. @Mr PenyuBiru

    cabut dulu tangan nak rembat pili bomba tuu .. hik hik

    org klau g warung tuu sokmo pesan nasi lemak dgn mee hoon sup laa sbb kedua2 makanan tuu mmg best .. lps mkn pasti nak lagi .. guna secret recipe g2lah .. ia buat kita ingat sokmo ke mknan tuu =p

    ReplyDelete
  5. cabaran rupenyer!!!!hahahahaha. tapi memang pelik. dah ada yang baru, buanglah yang lama kan???

    ReplyDelete

Terima kasih kerana memberikan saya satu mesej mimpi (n____n)