Tak Percaya Apabila Satu Lagi Mimpi Bakal Tercapai

Impian realiti tak tercapai lagi tapi kalau dalam blog dah tercapai apa yang nak dikata lagi kan ? Itu sebabnya blog saya bernama mimpisibunga iaitu dream of flower . Flower nie sinonim dengam perempuan , perempuan tuu sayalah . Mimpi tuu kira macam angan-angan saya tapi bila dalam blog , mimpi saya tuu memang tercapai walaupun ada yang realiti . Paham ke tidak ? Tak paham sudah , biar saya paham sorang-sorang . Hehehe .


Sebenarnya begini , saya memang dah lama teringin nak berdomain ( Ini angan-angan ) . Kira-kira hajat dihati naklah berdomain bila cek Nuffnang sampai nanti . Cek tuu pulak akhir bulan 3 baru dapat kot . Lambat lagi kan ? Semalam pulak saya baru menang tempat pertama dalam kontest Aksi Makan kat website yanmieonline.com . Hadiahnya ialah domain dan hosting yang berharga RM150 . Syukur alhamdulillah atas kemenangan tuu , dapatlah saya berdomain dan hosting free selama setahun ( Ini mimpi / realiti yang tercapai ) .

Sebenarnya tak sangka pon dapat menang nombor 1 sebab jangka tak menang langsung . Serius jangka tak menang sebab masuk sekadar cuba nasib bukan mengharap . Orang kata kalau mengharap sangat , ada yang nangis sorang-sorang . Hehehe . Terima kasih yea kepada juri-juri yang memilih gambar saya sebagai nombor 1 . Terima kasih kepada kak Yan yang anjur kontest nie dan Encik Fadhullah yang sudi menaja hadiah-hadiah yang mahal nie . Terima kasih banyak-banyak ! =)


4 pemimpi:

  1. wah! bestnye menang 1st prize. tahniah!

    p/s : tahun depan kena make sure ade rm150 tuk renew domain & hosting tu yer.hehe.. :D

    ReplyDelete
  2. tahniah ye zqah..mahal tu hosting..manfaatkan sebaiknya dalam setahun tu.. :)

    ReplyDelete
  3. @cikmin

    thanks kak yan .. insyaallah akan digunakan dengan sebaik mungkin .. mintak tolong kak minlah klau zqah x pandai .. heee

    ReplyDelete

Terima kasih kerana memberikan saya satu mesej mimpi (n____n)