Saturday, May 8, 2010

Mia Yang Terindah .. Comelkan ?

Share it Please
Kenpa aku tak ada fanpage macam Mia Sara Nasuha ? Muka aku tak comel ke ? Aku tahu aku tak comel . Aku nak merajuk macam budak kat bawah nie . Kalau merajuk macam Mia Sara sebab kena tengking Lisa Surihani dapat coklat . Kalau orang tua merajuk dapat apa ? (Fikirlah dengan fikiran yang terbuka lagi matang)

Mood - merajuk =p


47,265 People Like This

Kami peminat adik mia sara@ amani

82,666 People Like This

Adamaya : Slot Akasia TV3

24,860 People Like This

♥ Adamaya Tv3 ♥


3,083 People Like This

Sekian terima kasih Dakmie . Ha Ha Ha Ha ..

17 comments:

  1. cerita ni mmg penuh esmosi.geram, sakit ati, sedih, happy...huhu

    ReplyDelete
  2. pergh..kelab benci Dani pun ada?
    kesian faizal..hahaha

    ReplyDelete
  3. yeah!
    dia sungguh comel...~

    ReplyDelete
  4. hahha. ade jugak ke fanpage tak suke dani? haha, mmg mnjadi die berlakon.

    ReplyDelete
  5. @ika honey bunny

    mmg tersangat menjadi sampai ada yg kata klau jupe faizal nak pukul dye .. hahaha

    ReplyDelete
  6. haaa. betul2
    mia sara lagi comel dari bunbun.
    kekekekeke;P

    oh sis, kalau sudi dan rajen silalah jawb tag oke. muah2XD

    ReplyDelete
  7. alalalaa comeinyer si mia tuh...hehe

    ReplyDelete
  8. wah!! mantop sih fanpages dorang ni..!!
    mia yang paling comel!!

    ReplyDelete
  9. @cik bunbun

    mmg comel dr bunbun pon .. kuikuikui .. okay =)

    ReplyDelete
  10. @nazz

    comel .. comel .. cute miut lg !

    ReplyDelete
  11. @fikah mus

    mmg mantop .. beribu2 org like ..
    yup , btl tuu fikah !

    ReplyDelete
  12. ehh . laaa scya x jmpe lg fanpage x ske dani tu sbb scya pown x ske ^^

    ReplyDelete
  13. i like mia sara berlakon.she is so cute.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana memberikan saya satu mesej mimpi (n____n)