Thursday, August 19, 2010

Drama Masam Manis Ramadan


Sinopsis Masam Manis Ramadan

Siapa sangka panas hingga ke petang … Kehidupan rumahtangga yang bertahun dibina dengan harmoni bertukar menjadi porak-peranda apabila suami sendiri meminta cerai.

Walaupun perit, Suraya terpaksa meneruskan kehidupan sebagai ibu tunggal membesarkan anak-anak yang menjadi pendorong utama dengan berkerja sebagai pembantu dapur. Tanpa disangka, bakat memasak yang selama ini terpendam kini menjadi sumber punca pendapatannya apabila ramai yang mula menggemari hasil masakannya yang sangat enak.

Saksikan kisah suka-duka Suraya, wanita yang bersemangat cekal mengharungi apa jua cabaran kehidupan bersama anak-anaknya.

Pelakon

Sheila Rusly, Roy Azman, Finie Don, Naim Daniel, Chef Zam

Sumber : Budiey 

Drama 16 episod nie dah bermula pada 16/8 . Bersiaran setiap Isnin hingga Khamis pada jam 5.30 petang hanya di TV3 . Dah tengok drama nie , memang menyentuh emosi . Ada babak-babak dalam drama nie yang sinonim dengan kehidupanku sekeluarga . Memang sesuai sekali tajuk dan jalan ceritanya . Terlepas episod 1 dan 2 ? Boleh tengok kat TV3 Online


Share:

4 comments:

  1. Saya suka cerita ini...banyak msg yg disampaikan di samping resipi2 menarik..

    ReplyDelete
  2. wah cerita neh.
    best.
    suami die tu tak guna betul lah.
    dgn gf ada jer duit.
    tapi anak sulung die macam biadap sikit kan.
    isk.

    ReplyDelete
  3. @Drunbella Khoo

    a'a .. laki mmg x guna T____T
    cian bini dye ...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana memberikan saya satu mesej mimpi (n____n)