Tuesday, October 5, 2010

PnStoberi's Sedondon Raya Contest

Sticky Note sampai 4 Oktober

Entry terbaru di bawah ..


Jom join contest Puan Stoberi ! Hanya upload gambar raya sedondon dan ceritakan secara ringkas mengenai gambar raya tersebut . Senangkan ? Tarikh tutup 4 Oktober 2010 . Nak join klik gambar kat atas tuu ..


Raya 2008 - Second time berbaju raya sedondon . Temanya merah memikat hati . Hehehe


Raya 2009 - Warna temanya sepatutnya oren tapi mak saudara tersilap beli kain baju melayu berwarna peach , jadi yang perempuannya terpaksa membeli baju siap kat kedai . Baju rayaku nampak kontra dalam gambar kan ? =)


Raya 2010 - Tema raya tahun nie turqoise . Warna turqoise terjadi apabila kakakku berkenan kain kat patung . Jadi terpaksalah mencari warna yang serupa . Tapi ceriakan apabila bertemakan warna nie ?

Share:

4 comments:

  1. Salam,
    Kak Reen stoberi dtg jenguk. Wahh..meriah tetiap thn ber sedondon kan. Peach itu cun jugak. Lum penah wat baju raya kaler peach.
    By d way, tenkiu join contest ni. Nantikan resultnya tak lama lagi ya.. :))

    ReplyDelete
  2. @PUANSTOBERI

    wasalam kak reen .. ha'a memang cun kaler peach nie .. nampak lembut jea .. ok sama2 =)

    ReplyDelete
  3. wah..santeknyer..tema semua..suka2..kakmin last bertema pada 2006...lepas tu dah malas nak buat sebab lambat tempah baju..huhuhu...

    ReplyDelete
  4. @cikmin

    terima kaceh .. hehe .. boleh jea wat tema walaupun beli yang siap tapi kena pandai cari laa .. huhu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana memberikan saya satu mesej mimpi (n____n)