Wednesday, January 5, 2011

, ,

Buffered Earning 2010


Setelah angkanya dah dekat seminggu lebih tak berganjak , akhirnya hari nie dah turun jadi meter . Suka tau sebab ini pertama kali dapat meter earning bernilai 100 lebih . Buffered bulan Ogos dan November yang paling tinggi . Tapi jangan sangka yang lain dapat tinggi jugak sebab ada juga yang jadi meter 0.50 sen jea . Buffered earning nie susah sikit nak faham , satu tips yang saya tahu kalau dah dapat iklan jangan sangka dah kaya sebab silap-silap boleh jadi 0.50 jugak .

Tahun nie seperti biasa buffered earning tak menempak lagi kat belog sapa-sapa , mungkin Nuffnang masih mencari calon-calonnya =) . Harap-harap tahun nie boleh kumpul banyak jugak .. hehe .

Tips untuk cashout Nuffnang - Chokilala
How to cashout Nuffanng Earning - The Eyes of Redbloodsnow

p/s : Tak sabar nak tunggu akhir bulan ! =)

Share:

14 comments:

  1. wah..banyak tu..tahniah tahniah...lepas ni bleh lah beli iphone buat hadiah kontes yer..hehe

    ReplyDelete
  2. WAH!Banyaknya earning olay..saya pny puluhan jer...
    bestnya dapat ratus2...tahniah..

    ReplyDelete
  3. @Mr PenyuBiru

    buat kontest boleh tp klau nak bagi iphone rasanye tak kot .. hak hak

    ReplyDelete
  4. banyak tuuu..
    kasi belanje pizza pas ni..
    hehehehehe.. :D

    ReplyDelete
  5. @saya_arief

    tak mantap lagi nie .. perlu berusaha lagi ..

    ReplyDelete
  6. @Botak

    meh laa sini .. nak belanja .. hehe

    ReplyDelete
  7. alhamdulilah, congrats...liza punyer still ciput lagik

    ReplyDelete
  8. @Liza

    tak pe kak liza , chayok chayok .. thanks =)

    ReplyDelete
  9. wuh! banyaknyaaaa hihi boleh belanja lpas ni :p

    ReplyDelete

Terima kasih kerana memberikan saya satu mesej mimpi (n____n)