Friday, November 12, 2010

Episod Akhir Drama Chinta

Share it Please

Dah habis drama Chinta . Tak tengok mana drama nie tapi demi peminat-peminat drama Chinta ke tengok jugak hari nie untuk mengupdate episod terakhir . Harap semua berpuas hati laa yea ! =)

Sadatul Saadiah telah disahkan mengandung anak kembar . Mak ayah Rasul Iman suruh batalkan perkahwinan dengan Chinta . Rasul tak nak batalkan sebab perkahwinan tinggal seminggu dan tidak adil kepada Chinta . Mak Sadatul pergi rumah Chinta nak paksa Chinta suruh batalkan perkahwinan tapi Chinta kata memang dia nak batalkan pun . Pastu Chinta pengsan . Semua orang dah tau Chinta sakit tapi Sadatul tetap suruh suaminya kahwin dengan Chinta . Masa Rasul nak sarungkan cincin kat Chinta , Chinta nak pengsan . Lepas sarungkan cincin , Chinta pon meninggal dunia . Akhir sekali anak Chinta hasil dengan Kamal iaitu Chinta juga ziarah kubur mak dia . The End .


14 comments:

  1. dah agak dah ending dia camtu...tak sempat nak merasa nikmat hidup berumahtangga

    ReplyDelete
  2. terlepas episod last..huuuu...takleh nak tgk lak kt tonton....da register p..un takley tgk lg

    ReplyDelete
  3. @mier@merr

    uishhh .. kenape plak x leh tgk ? pelik pelik ..

    ReplyDelete
  4. xsukeee!!!!! huhuhuh..xsuka sebb Rasul Iman tu cinta kt Chinta..hahaha...geram!

    ReplyDelete
  5. pasni drama apa pulak mak kita nak layan

    ReplyDelete
  6. >.< Sedih.. Saya adalah peminat setia drama chinta

    ReplyDelete
  7. knpa x upload chinta cm staiway to heaven

    ReplyDelete
  8. @Anonymous

    oo .. nak ke ? semua episod boleh tengok kat www.tonton.com.my

    ReplyDelete

Terima kasih kerana memberikan saya satu mesej mimpi (n____n)